Неділя, 19.05.2024, 00:37Вітаю Вас Гість | RSS
Федорівська філія КЗ "Первозванівське НВО"
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Школа майбутнього першокласника


Роботу «Школа майбутнього першокласника» розпочала з 1жовтня.

Протягом місяця зібрала базу даних про дітей та батьків, а також склала програму підготовки дітей до школи.

 

Мета програми

  • Цілісний і різнобічний розвиток дитини.
  • Формування необхідних навичок навчальної діяльності, відповідних віковим можливостям і вимогам сучасної української школи.
  • Розкриття творчих здібностей.
  • Розвиток пізнавальних інтересів дитини та бажання вчитись.

Завдання програми

Швидка та безболісна адаптація дитини до умов шкільного навчання.

Формування в дітей стійкого та впевненого бажання вчитись.

Перехід дитини від ігрової до навчальної діяльності.

Розвиток толерантних способів спілкування між дошколятами.

Виховання організованості дитини в навчальній діяльності.

Програма включає в себе

І. Навчальний розділ:

навчання грамоті та розвиток зв'язного мовлення;

математику;

підготовку руки до письма;

ознайомлення з навколишнім світом;

художню працю.

ІІ. Розділ співпраці з батьками майбутніх першокласників:

      батьківський лекторій.

НАВЧАЛЬНИЙ РОЗДІЛ

Вивчення грамоти та розвиток мови

Мета й завдання:

  • готувати дітей до навчання грамоті;
  • розвивати фонематичний слух;
  • уміння проводити елементарний аналіз мови;
  • давати первісні знання про органи артикуляційного апарату.

1. Мова (усна й писемна) - загальна уява.

2. Речення та слово. Виділення речень зі зв'язної мови, розчленування речення на слова, слова на склади.

3. Склад і наголос. Поділ слова на склади, наголос, визначення кількості складів у слові.

4. Звуки та букви. Уява про звук, розпізнавання при вимовлянні голосних і приголосних.

Математика

Мета й завдання:

  • формувати первісні уявлення про число та рахунок;
  • просторові й часові уявлення про предмет і фігуру.

1. Порівняння предметів за розміром.

2. Розміщення предметів у просторі.

3. Напрямок руху.

4. Часові уявлення.

5. Порівняння груп предметів.

Підготовка руки до письма

Мета й завдання:

  • готувати дітей до навчання грамоті (письму);
  • ознайомити з основними правилами письма;
  • учити правильно тримати ручку, олівець, сидіти за партою;
  • розвивати дрібні м'язи руки.

1. Обведення по контуру.

2. Штрихування.

3. Проведення ліній, півовалів, овалів, петлеподібних елементів.

4. Ознайомлення із зошитом.

 

 

 

Ознайомлення з навколишнім світом

Мета й завдання:

  • учити ставити запитання про оточуючий світ і шукати відповіді на них у доступній формі;
  • формувати уявлення про об'єкти навколишнього світу, їх різноманітність і властивості;
  • формувати позицію учня та підводити до розуміння нових обов'язків.

1. Коло запитань «Що та хто?».

2. Коло запитань «Як, звідки та куди?».

3. Коло запитань «Де та коли?».

4. Коло запитань «Чому та навіщо?».

Цикл таких підготовчих занять сприяє швидкому формуванню в дітей бажання вчитись, віри у власні сили й особисте значення. Це дуже важливо в особистісто зорієнтованому навчанні.

Художня праця

Мета й завдання:

  • удосконалювати навички дітей у різних видах праці й образотворчого мистецтва;
  • розвивати дрібну моторику руки;
  • виховувати творче ставлення до праці.

1. Конструювання з геометричних фігур.

2. Ліплення.

3. Малювання (нетрадиційні методики).

4. Рвана аплікація.

До навчального розділу програми входять ознайомлювальні заняття з інших предметів початкової школи (англійська мова, сходинки до інформатики, музика та хореографія).

 

 

 

 

РОЗДІЛ СПІВПРАЦІ З БАТЬКАМИ

Мета й завдання:

  • надання допомоги батькам майбутніх першокласників у адаптації дітей до нових умов отримання освіти, організація батьківського лекторія та консультацій з підготовки дітей до школи.

План роботи батьківського лекторію

Січень

1. Чи готова ваша дитина до школи?

2. Традиції й інновації в житті школи.

Лютий

1. Дидактичні ігри в сім'ї як спосіб розвитку пізнавальної діяльності дитини.

2. Практичний тренінг.

Березень

1. Розвиток психічних процесів дітей 6-7-річного віку.

2. Гігієнічні вимоги до максимального навантаження на дитину в початковій школі.

Квітень

1. Розвиток толерантних способів поведінки в майбутніх першокласників.

2. Як підібрати шкільні речі.

 

Структура занять для дітей

 

Понеділок :   9.40 – 10.20

 

Вівторок :      9.40 – 10.20

 

Структура роботи з батьками:

 

Кожна  ІІ та ІV п’ятниця місяця (починаючи із січня)

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів